2011-02-01

大年初一 恭喜發財!

2011-02-03 大年初一

祝各位blog 友新年快樂! 心想事成! 笑口常開!

最緊要都係身體健康! 工作順利啦~~~


年廿九已經食左一餐好豐富的團年飯








估唔到年初一又食多一餐咁勁的!!! 真的很開心!!

我地屋企習慣年初一食開年飯的 今年都唔例外

媽媽煮左九送一湯俾我地品嚐 樣樣都好好味呀!!!!






食完飯坐左陣 alvin 上黎拜年(上黎之前我地又開年 大吵一場 哈哈)

媽媽對佢招呼好到不得了 又煎糕又切水果俾我地食

我地無野做 就同埋細佬一齊玩飛行棋

我lucky 到爆lor! 頻頻三條六返大陸! 到細佬玩完我都好似未開始玩咁 哈哈

之後又連線玩nds 玩到無電先肯停!

一直食到5點幾我地就走喇! 到我上alvin 屋企拜年&食飯...


開開心心的出發 點知...... 我m到呀... 個肚痛到丫...

搞到我全程無心機 又要依賴止痛藥先掂

食飯前去買六合彩 希望中$20 都好丫 哈哈!

沒有留言:

張貼留言