2011-02-09

年初三 - 黃大仙

2011-02-05 年初三

轉眼間我的假期已用左三日了

今日約左敏盈去黃大仙拜拜 今年屬牛都幾旺丫

唔駛拜大歲乜都唔駛

其實我都唔駛旺 可能因為之前發生太多事

今年暫時唔想受咩刺激 唔想大起大落 只求順順利利 平平穩穩已經謝天謝地了


周圍都勁多自由行 佢地從來都唔識守秩序的!!! 成支香辣埋黎!!! 好痛!!

上完香後 去求簽 求得上吉簽呢! 整體運唔錯 相士只係叫我唔好再咁任性! 哈!




不過最令我期待當然係朋友仔的真姻緣駕到啦 好想知 係邊個呢??



去完黃大仙就出發調景嶺 今日去敏盈屋企拜年

原本約左伯母飲茶 但最後我地去左食板長烏冬 都ok丫!

跟住就上去拜年 仔仔依舊咁可愛 之後諗節目 諗極都唔知有咩做




結果四點鐘走人


之後一個人行左陣 又買到野 真開心!

原本約左alvin 黎接我 點知我掛住行街結果要佢等 哈哈!!

夜晚去食飯 食到好飽!!! 之後買波! yeah! 買咩中咩! 仲要係中波膽添!

好興奮呀! 哈哈哈!

沒有留言:

張貼留言