2015-07-19

劉BB 識企喇! (10個半月)

平時我多數一個先update 一次劉BB 的進度
但呢幾晚(17.7 - 19.7.2015) 十個半月的劉BB 好似進步左, 實在太開心了
所以一定要記一記低先!


























星期五
姨姨屋企樓下的區議員辦事處有提供影相服務
咁我地都帶埋劉BB 去影
之前都驚佢唔合作  因為唔可以抱住影  佢都有少少唔合作
當佢見到攝影師的相機鏡頭  就立即坐直對住鏡頭笑
成個辦事處嘅人都覺得好好笑  上一秒都仲唔肯自己坐低

星期六
我們一家多數都會返爺爺麻麻/公公婆婆屋企
咁岩今個星期有個親戚去左奶奶度
見到BB 當然係咁撩佢玩  我仔當然無任歡迎啦
但當對方抱起佢時  佢就開始扭計  不斷叫BABABABA
(因為爸爸成日教佢叫BABA 囉)

對方仍然唔放返佢落地  佢竟然識咬人地膊頭同埋拍人地塊面
到我抱返就立即笑晒  真係好搞笑
老公話, 佢咁識反抗都無咁易俾拐子佬拐走了  哈哈!

星期日
劉BB 由上個月開始基本已經可以扶住野企
當然佢都試過放手啦  一定會即跌  除非背後有野挨住


























尋晚我地兩個大人食飯
佢無啦啦放手企左喺度  我都無為意
係老公突然話: "嘩! 老婆你睇下, 佢自己企呀!!!"
咁我地兩個大人立即放下筷子拍手  讚佢叻叻
佢知道我地讚緊佢  就同我地一齊拍手
(不過因為太突然  無準備電話影低添)

上星期的劉BB  我地教佢玩彩虹圈  佢隻隻都想擺入口食
我地當然NONONO 咁教佢啦  捉住佢隻手將個圈放入個STAND 度
一放手, 佢就會擺返入口
尋日如常同佢玩  佢竟然識自己拎起放入個STAND 度
當然只放到最大個3個  最後2個比較細佢放唔到  就唯有爸爸輔助啦
不過我心裡面好開心  佢唔會再將任何野第一時間放入口

佢亦都識得將玩具箱裡面的玩具一件一件拎晒出來
然後自己走入去玩  當我想鬧佢  BB 你曳呀  佢就會笑住咁望住我
咁我就會鬧唔出口了  真係好古惑呀!!




























************************************************
劉BB 之所以咁高大(我唔高架  老公就高)
我覺得唔止係因為佢乜都食
(蔬果  肉類  粥仔粉類咩都岩食 --> 唔偏食  呢樣似我, 唯一最自豪的地方)
最重要係訓得 (呢個就唔知似邊個了)
星期日我地通常都唔會周圍去  始終最近天氣熱
劉BB 又未識行  我地會在家同佢玩  同埋播兒歌俾佢聽下

星期日的時間表
8:00  劉BB 起身  飲奶 (6安)
8:30  會所游水 (其實係踢下水)
9:30  沖涼  又訓覺了
12:00  訓醒  床上面自己玩  跟住飲奶
13:00  食水果  聽兒歌  佢會一邊聽一邊拍手  同埋玩玩具
14:30  會一齊落街食野 買餸
16:00  BB食粥仔或星星粉  又沖涼  又要訓覺
18:00  起身  我地會同佢一齊睇書仔  玩益智玩具
20:00  又開始扭眼訓  飲奶奶
基本上佢飲完奶奶之後就會俾返個奶樽我  跟住自己攬住個枕頭自己訓
想哄下佢訓都唔得呀... (咁鬼獨立嘅)

平時的劉BB  因為無時停  成日都會撞到頭呀, 手呀等等
但真係唔會喊  只會坐低望下我地  我地檢查完無事後佢就會繼續玩
嗯... 呢D 叫堅強? 獨立?

劉BB 開始大了  在生活上我們都有少許改變
我亦比以前更勤力做家務 (無工人就唯有自己上)
我以前都算係手機不離手的人  不過而家... 基本上係BB 訓左我先會玩手機
因為始終唔想俾佢地咁早接觸呢一類產品
咁我唯有作出取捨啦  反正平時一至五大把時間俾我玩

做媽媽真係唔易  而家仲要進修添  不過為了工作前境無辦法啦
希望我頂得順! 加油!!!!!




19 則留言:

  1. 劉bb咁食得又咁訓得,真係好好湊呀!
    我weekend都係等個仔訓左先會用手機上下網,但我老公唔會囉,話極都唔聽!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好多人都係咁同我講, 食得訓得已經好好. 如果可以解決埋尖叫嘅問題, 我會開心好多... 唔駛出親街都勁講唔好意思先啦><

      我老公都係... 叫佢幫我睇仔, 有時想去個廁所... 出到黎次次都係由得個仔自己玩, 佢就自己喺度不斷玩手機... 講到我都火火地!!

      刪除
    2. Keep住用好嚴肅嘅樣no佢,千萬唔可以笑,爸爸都係,過多一排佢就會知道咁係唔應該尖叫,bb其實識睇我地眉頭眼額架

      刪除
    3. 我有呀, 但我一話完佢, 佢叫得仲勁... 都唔知點解@@

      刪除
  2. 劉BB越來越大,會越多驚喜你

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 好期待佢帶俾我嘅每一個驚喜!!!
      真係每件事都想記低, 驚自己將來唔記得呀

      刪除
  3. halo halo, 請問有冇你既email 聯絡方法? 有啲野想睇下你有冇興趣:)

    回覆刪除
  4. halo halo, 請問有冇你既email 聯絡方法? 有啲野想睇下你有冇興趣:)

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. haha, 你快d 好好享受呢幾個月的女皇生活呀~~~~~~

      刪除
    2. 我起碼肯定不會進修XD
      我拒絕進步架啦XD

      刪除
    3. 進修都係為左可以賺更多$$$$$$$$ 咋~~ 我好現實的~ 絕非好學

      刪除
  6. 劉bb好叻叻,食得瞓得真係超好~~~
    我家巨龍好麻煩,成日要人"哄訓",由細到大都係......><"""""

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 佢食同訓真係做得唔錯, 但其他野就麻麻地了, 不過我都唔急, 個個bb 發展唔同嘛~~~~~~~

      刪除
  7. 咁快可以挨住度門企,好叻仔呀!
    你地就好啦有會所可以成日帶劉BB玩水~

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁樣都係快咩? 我見身邊一樣大的bb 已經識企了@@
      我地個會所好垃圾的, 成個社區中心咁, 一直都好少用架!
      淨係會去游水~~

      刪除
  8. 劉bb好叻仔,我最鐘意食野既bb

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢咩都肯食, 真係令我煩少好多ge... 希望之後一直都係咁啦

      刪除