2015-07-10

家庭照

一直都好想同BB 影一輯家庭相
但影婚相始終唔同影BB  唔係愈貴愈好
最終都係睇主角合唔合作
為免浪費金錢  我地決定搵間平平地的試一試

終於在5月底  我們就到了荃灣影家庭照
BOOK 左5點影相  我們俾BB nap 了兩小時
3點起身  3點半飲奶  4點出門口
準時到達studio

其實$500 左右的價錢 (4個造型+家庭照) 真係無咩期望 點知去到個場地真係唔錯
起碼乾乾淨淨先啦

整個過程劉BB 都好開心  完全無扭計
影得興奮過我地  所以好順利呀!
一離開STUDIO 後  我地就去食飯 而劉BB 就訓左了
所以我地好開心咁打邊爐了 埋單後BB 就剛剛醒  真好!

等了兩星期後  終於可以睇相  好多相都影到劉BB 好開心
所以我都加左錢攞晒所有COPY  最後埋單$1200 就拎晒150張相
感覺都唔貴呀!! UPDATE 下BLOG 分享下  亦幫自己做一個紀錄

先做小廚師  呢個傻BB 見到D 水果勁開心  以為真係可以食掛
係咁想擺入口  我同老公當然要極力阻止啦!




















之後就扮機師  哈哈  我眼中當然覺得佢靚仔過CAPTAIN COOL 啦
(FANS 唔好鬧我呀唔該  HAHA!!!)





















最後  就係因為媽媽的偏好  當然要扮下熊仔啦
職員好細心  影呢套熊仔時  特意將冷氣開大少少
因為怕熱親BB 會發脾氣 (咁大人就會凍少少喇)


















影完之後就影家庭照
傻豬仔呢個時候已經開始大笑同尖叫了!



















好中意呢張  因為BB 識YEAH 呀!!! 好開心~~~
























同爸爸影呢相都好開心呀!!!!


















成個拍攝都好順利  D 相基本上都唔駛點執  不過後期我有自己PS 執左少少光間同details 位
希望下次可以再去影  或者生多一個先? 哈哈... 我都唔知!!
始終我無四大長老幫忙... 都係希望等劉BB 讀書先再算吧......

11 則留言:

  1. BB狀態好D相自然影得靚,媽媽果然準備充足呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為第一次影, 捉唔到BB 的心理, 所以準備多D 會好d ge~~ haha!

      刪除
  2. 都好靚呀!其實仲要加埋主角靚。

    回覆刪除
  3. 靚呀靚呀,一家三口好幸福的感覺,而且劉bb 好可愛呢 ^^

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 係呀, 佢玩得勁開心, 全程都狂笑ge, 短短一小時已經放晒d 電了

      刪除
  5. 啲相拍得好好呀~~ 一家人看來很開心~~ 第時睇番都覺得happy呀~

    回覆刪除