2015-07-14

Playground 試堂

小洚住馬鞍山的  一直希望每星期俾BB 返一日PG
目的都係想佢有其他BB 同佢一齊玩下
同時我都想學習下點樣可以訓練BB 的小肌肉... 發展等等
由於我地多數都係星期日先得閒
所以都想近近地返下屋企附近的PG

比較左好多間PG  有D 英文PG 價錢比較貴
我覺得劉BB 先10個月  咁快返英文PG 都無咩用
所以我想揀D 普通PG 俾BB 玩下先

最後揀左兩間  分別安排了兩個星期日試堂

6月尾的一個星期日
我們選了一間連鎖的PG 位於沙田中央廣場 (屋企有Shuttle bus 去  都算方便)
一入到去老師會要大人小孩都洗手  地方不大  有7個小朋友上堂
年紀相若  都係識爬識企未識行的BB 仔
之後就會有15分鐘free play time  BB 會自己玩下玩具
時間到了 就會叫小朋友幫手Clean Up  當然一班BB 咁細  多數都係媽媽捉住BB 隻手啦








































之後就會圍圈圈自我介紹同埋唱下Hello Song 咁  個個BB 都會拍拍手
跟住就開始玩下彩虹傘、傳下波波、做少少訓練小肌肉的運動
最後仲會派小小星星餅俾BB 練習下自己擺入口

好快就過了一時間  而劉BB 可能因為第一堂  表現唔好
整堂都在尖叫  嚇到坐隔離的BB 都哭了  (真係唔好意思呀......)

到離開的時候  我都有同老師講尖叫呢個問題  老師話雖然佢唔係專家
但佢叫我每次BB 尖叫時  都同佢數數字  數英文字  佢會平靜D
咁我就真係試下做啦 的確  每次佢尖叫時我一數數字 佢就會望住我而且STOP 尖叫了

優:
1) BB 年紀相若  活動都岩10個月的BB 玩
2) 地方不大  但都好乾淨
3) 老師都唔錯  有禮貌  而且唔HARD SELL

劣:
1) 雖然有Shuttle Bus 但每次都專登去一去沙田
2) 學費貴少少  每堂大約貴$20 左右
3) BB 不斷尖叫  唔知係佢唔中意呢個環境  還是 心情問題

到了七月的第一個星期日
我就到了區內一間PG 試堂  屋企出發行過去都係15分鐘左右
地方就同另外一間差唔多  都係好colourful 咁啦
不過我聞到一陣油漆味  (但老公話聞唔到) 同埋冷氣唔係好夠
呢d 都唔係問題

最大問題係... 我一入到去  眼見全部BB 都係已經識行
我就奇怪了  問其他兩個媽媽 BB 幾大  一個13個月 一個14個月
但我報名時明明係報9-12個月PG 班的
咁老師就話因為今期唔夠人數所以兩班暫時一齊上
我本來想走的  但佢立即俾資料我睇  話其中兩個BB 都係10個月
不過咁岩今日請假了  佢地都玩到PG 的遊戲
咁老公就叫我睇定D 先啦...........

第一個活動都係唱下歌仔咁... 之後就拎把膠扇俾BB 撥雞蛋
之後就有位老師吹泡泡  成班小朋友當然走黎走去追住D 泡泡啦
而我個仔 根本唔識爬  就只能坐喺度睇






































跟住就拎左兩個好大的瑜珈波出黎俾小朋友推波波
對於我仔黎講  都係唔識推的  同埋場面都幾混亂
我仔一邊爬一邊推  其他小朋友都推得幾快 我仔都幾次趴在地上

推完波波之後  佢地就拎左盤水出黎  叫一班小朋友圍住個盤
用一個小杯筆水去一個大杯度  咁我就捉住我仔隻手筆
其他小朋友都可以慢慢自己筆  咁老師就叫我俾小朋友自己筆
咁我就放手啦  一放手  阿仔第一時間用大力將個小杯打入D 水度
水花濺起就整濕左其中一個家長條褲  我當然即時道歉啦....
位媽媽仍然黑晒面  仲同佢老公講, "咦!? 有冇搞錯呀! 整濕晒"
老公立即再次SAY sorry 同埋叫我地唔好玩水喇... 驚整濕人

跟住個game 就係跨欄+行平衡木+行樓梯
大部份識行的BB 都係一隻手拖爸爸一隻手拖媽媽去行
但我仔只係識得爬 我地要成個"稱"起佢黎行
行左一次  我終於忍唔住坐埋一邊了....

後來個miss 走黎問, 我都答返佢, 呢個小遊戲我覺得唔太岩未識行的BB 玩.
我亦唔想整到BB, 唯有坐下休息下啦....
最後另一個老師就拎左張厚墊同另一個花生形狀的瑜珈波俾劉BB 玩左一陣打發時間

















個miss 就不斷講喇, 就話自己係N班面試老師, in 細B 多.
知道可以點train 好細B, 自己好有經驗等等, 講左幾次
落堂又繼續講, 咁我都係話考慮下先就走了!

優:
1. 近, 唔駛BB 要搭車出去咁辛苦
2. 課堂內不能拍攝, 但佢有位職員會影相, 落堂可以上網DL 返D 相落黎
3. 價錢較平
4. 劉BB 今次好投入, 無咩點尖叫. 究竟係環境定心情呢?

劣:
1. 我覺得課程好無規律, 玩玩下會無啦啦轉左其他遊戲
2. 課程編排唔好... 9-15 個月編埋一班唔知點玩
3. 老師都幾hard sell

我唔係覺得第二間PG 唔好, 只係覺得佢課程唔適合劉BB 啫, 因為我上網睇呢間PG 都有支持者的... 但我相信每位媽媽都想為子女揀一個最開心的環境學習

最後... 我諗左幾日, 都係決定去沙田返, 不過唔係而家. 係等BB 一歲先. 呢兩個月繼續同我地去公園玩下, 去會所游下水先啦。

14 則留言:

  1. 個人經驗,包包10個月大開始返pg,諗返回頭,真係唔使咁早返pg, bb去到只係自顧自玩,未識互動更加學唔到啲咩。反而約下媽媽會啲媽媽同bb一齊玩下仲好,又唔使錢。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 所以都係打算俾佢滿一歲先返了! 而家我地自己帶佢去玩下先~~

      刪除
  2. 其實10個月仲係好細,得閒帶佢去吓公園望吓花花草草自己同佢玩都好夠啦,等一歲先開始都未遲

    回覆刪除
    回覆
    1. 我見到佢有promotion, 呢排又比較得閒就去試下啦, 等佢唔駛喺屋企咁悶, 可以同其他小朋友一齊玩玩具咋><

      刪除
  3. 搵D住馬鞍山年紀相約的自組PG好過? 我表姐兩件(3&5歲)都無上PG~
    不過佢地細細個時已經捉佢地番教會同教會D 年紀相約的BB一齊玩

    回覆刪除
    回覆
    1. 自組pg 要有地方先得呀, 幾位媽媽的屋企都唔大, 好難容納太多人, 所以先出去上咋

      刪除
  4. 第二間真係有啲亂,其實啲活動可以因應細BB有調整呀,好似肚B 1歲開始上pg果時未識行,啲大波波唔係推,而係放肚B上去扶住個波,好似可訓練感統的
    不過試下堂都好,但等1歲先正式上都未遲呢~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 平平地試下堂先知間野岩唔岩自己, 有時都唔可以信晒網上d comment...

      刪除
  5. 巨龍剛一歲就開始返 Playgroup,每個星期六都固定返,學野多左又快左,嘻嘻....
    其實我覺得1歲返係最好的,因為識行麻,而且又識講,學野會快d 添 ^^

    回覆刪除
  6. 南瓜仔9個月就返pg,南瓜妹就10個月,我上pg只係想佢地同多d小朋友玩咋。

    我反而鐘意同大過佢地小朋友一班,因為可以俾自己小朋友學大小朋友既野,佢地模彷力好強!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔想咁快逼佢返pg 了, 咩都唔識, 都係一歲先開始學, 反正而家在家我都有keep 住教佢~

      刪除
  7. 可以約埋d同年紀的小朋友一起玩,多些互動,bb一定好開心!^^

    回覆刪除
    回覆
    1. yes! 會約其他bb 呀, 只係我帶佢返pg 係想佢知道有上堂呢回事, 同埋俾佢返去玩下

      刪除